Mrzí nás, jestli dodané zboží nebylo v pořádku. Zákazníkova spokojenost je pro nás to hlavní. Uděláme tedy vše proto, abychom s Vámi reklamaci vyřídili co nejrychleji!
Veškeré informace o našem reklamačním procesu a jeho podmínkách najdete v našem Reklamačním řádu. Podmínky reklamace doporučujeme zákazníkům před uplatněním reklamace nastudovat.
HTmodel_Reklamační_formulář_ke_stažení
Poučení pro zákazníka:
Uplatnění práva zákazníka žádat odstranění vzniklé vady (oprava věci, dodání nové věci nebo dodání chybějící části) by nemělo představovat pro prodávajícího značné obtíže, případně by nemělo být nepřiměřeným požadavkem s ohledem na hodnotu zboží a význam vady.
Právo zákazníka žádat odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny nebo žádat slevu z kupní ceny může být uplatněno v případě, že vada zboží představuje podstatné porušení kupní smlouvy (věc neopravíme nebo nevyměníme; věc neopravíme nebo nevyměníme v souladu se zákonem; odmítneme vadu odstranit; věc má stejnou vadu i přes opravu nebo výměnu věci; vada je natolik závažná, že odůvodňuje okamžité snížení kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy; nebo prohlásíme nebo je z okolností zřejmé, že vadu neodstraníme v přiměřené lhůtě nebo aniž bychom kupujícímu způsobili vážné obtíže).
Vrácení kupní ceny se standardně provádí tím způsobem, jakým byla Vámi zaplacena. Je možné vrátit kupní cenu jiným způsobem, avšak pouze pokud s tím budete souhlasit a nezpůsobí Vám to žádné další náklady.
Prosím, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailové adresy htmodel@htmodel.sk, zde Vás naše reklamační oddělení bude instruovat, jak nejlépe postupovat v reklamačním řízení. Reklamační formulář můžete zaslat na e-mailovou adresu htmodel@htmodel.sk nebo spolu s reklamovaným zbožím na adresu: EXPANDECO - HTmodel, Tř. 3 května 910, 763 02 Zlín-Malenovice, případně můžete kontaktovat naší zákaznickou podporu na čísle čísle +421 52 7768212, která s Vámi dohodne další postup.