Traxxas 4-Tec 2.0 chassis BL-2s 1/10 RTR

Kód: 5400043
Značka: Traxxas
7 274 Kč / ks 6 012 Kč bez DPH
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
31.1.2025
Možnosti doručení

RC podvozek Traxxas

Detailní informace

Doručení zdarma
Doručení zdarma
Za nákup u nás, který bude mít hodnotu nad 2400 Kč neplatíte poštovné!
Dostupnost produktů
Dostupnost produktů
Všechny položky, které se dají vložit do košíku máme skladem a připravené na odeslání.

Detailní popis produktu

Šasi on-road RC modelu auta Traxxas 4-Tec 2.0 je vybaveno pohonem všech kol s nezávislým zavěšením. Nový střídavým motor a regulátor BL-2S poskytují efektivní téměř bezúdržbový provoz při zachování příznivé ceny. Voděodolná* elektronika umožňuje jízdu i v mokrých podmínkách. Model jede rychlostí až 48 km/h. Díky standardními rozvoru a nastavitelným držákům karoserie je kompatibilní s klasickými on-road karosériemi.

Obsah balení:

Balení obsahuje kompletně sestavené šasi modelu s nainstalovanými komponenty: střídavý motor 3300ot/Vstřídavý regulátor BL-2Sservo 2075 high-torque3-kanálový přijímač Traxxas TQ 2,4GHz2-kanálový vysílač Traxxas TQ 2,4GHz. Příslušenství: klíč imbus (1.5, 2 mm), křížový klíč na kola, volitelný pastorek, sponky, podložky pod pružiny a písty, pevný držák karoserie .Návod CZ a manuál ENDEFRSP.

Parametry:

TypOn-road
Měřítko1:10
Délka379 mm
Šířka200 mm
Výška62 mm
Rozvor256 mm
Světlá výška podvozku9 mm
Hmotnost1.28 kg bez akumulátoru
Náhon4WD
MotorStřídavý BL2
Doba jízdy25- 30 minut na LiPo akumulátor Traxxas 7,4 V 5000 mAh
RychlostAž 48 km/h (s volitelným pastorkem), tovární až 30 km/h
ŠasíKompozitní nylon
Prostor pro baterie158 x 46 x 23 / 26 mm
Přední kola1.9" (48 mm), pneu 2.6" (66 mm)
Zadní kola1.9" (48 mm), pneu 2.6" (66 mm)
Olej diferenciálůP - 30000 cSt, Z - 10000 cSt
RozchodPřední kola 196 mm, zadní kola 200 mm

Šasi 4-Tec 2.0
Podvozek Traxxas 4-Tec 2.0 je tvořen prostorovým kompozitním výliskem (nylon plněný skelnými vlákny), který je lehký a zároveň tuhý. Vše bylo podřízeno pro získání co nejnižší polohy těžiště. Pohon náprav již dávno není řešen problematickými řemínky, ale pomocí centrální hřídele - podobně jakou modelů Slash 4x4. Pro zjednodušení údržby je šasi modulární stavby. Snadno lze oddělit přední, centrální a zadní část modelu.

Náhon 4x4
Výborné jízdní vlastnosti modelu umožňuje pohon všech kol. Točivý moment je přenášen od motoru přes středovou hnací hřídel, diferenciály a poloosy až ke kolům. Všechny hřídel jsou uloženy v ložiscích pro maximální účinnost.

Olejové tlumiče
Podvozek 4-Tec 2.0 účinně překonává nerovnosti pomocí olejových tlumičů s exkluzivními X-kroužky, které skvěle těsní. Tlumiče jsou nastavitelné - předpětí pružin lze změnit pomocí podložek, tuhost můžete upravit změnou viskozity oleje v tlumiči.

Nastavitelné držáky karosérie
Traxxas pamatoval na to, že každá karosérie má specifické tvary a tedy i jiná místa pro optimální upevnění. Proto jsou na podvozku Traxxas 4-Tec 2.0 použity stavitelné držáky karosérie, takže můžete Vaši karosérii upevnit v tom nejvhodnějším místě.
Umístění on-road karosérií např. od Killerbody nebude činit žádný problém!

Nastavitelný rozvor
Rozvor kol lze přesně nastavit pomocí změny ramen na zadní nápravě. Můžete tak rozvor změnit o 3 mm v obou směrech.

Možnost zvětšení úhlu zatáčení předních kol, omezení vertikálního pohybu ramen
Traxxas pamatoval na ty, kteří rádi driftují. Pro driftování je důležité, aby byl rozsah zatáčení předních kol co možná největší. Proto je zavěšení předních kol podvozku 4-Tec 2.0 koncipováno tak, že jednoduchou úpravu můžete zvětšit úhel zatáčení..
Dále zavěšení obsahuje omezitelný vertikální pohyb ramen. Pomocí stavěcího šroubu M4 můžete omezit vertikální pohyb ramene. To vám umožní rychleji projíždět zatáčky a zlepšuje jízdní vlastnosti při driftování.

Snadná výměna baterie
Používáte NiMH baterie s výškou 23 mm a LiPo akumulátory s výškou 25 mm. Pro podvozek TRX- žádný problém. Pouhé otočení držáku zajistí pevné upevnění baterie výšky 23 mm i 25 mm. Držák baterie se navíc neupevňuje sponou, ale plastovým klipem z boční strany, což je výrazně jednodušší a rychlejší.

Pevná zubová vůle
Přesné nastavení mezi-zubové vůle je již hračka. Lože motoru obsahuje montážní otvory pro přesné nastavení.

Přední a zadní diferenciál
Ideální distribuce výkonu je zajištěna pomocí předního a zadního diferenciálu. Svornost diferenciálu lze měnit výměnou oleje s jinou viskozitou (za hustší nebo řidší).

Maketová kola kotoučovými brzdami
Modelu na autentičnosti přidávají detailně zpracované brzdy, které obsahují imitaci kotoučů s třmeny. Na 5-paprskových kolech, s 12 mm unašečem, jsou obuty on-road vysoce přilnavé pneumatiky.

Servo řízení
Digitální Traxxas servo 2075 high-torque voděodolné se stejnosměrným motorem a nylonovými převody má moment 9.0 kg.cm a rychlost 0.17 s/60°@ 6.0 V. Pro odolnost vůči vodě* je krabička serva a výstupní tisícihran osazen těsněním. Dvě kuličkové ložiska poskytují velmi hladký chod.

Střídavý motor 3300kv
Střídavý motor Traxxas 3300kv poskytuje ideální cenově dostupný pohon pro modely 1:10 se všemi výhodami, mezi které patří vysoký výkon, dlouhá životnost a minimální údržba. Motor je vybaven konektorem Quick Connect pro snadné zapojení. Mezi další vlastnosti patří:

  • Integrovaný chladicí ventilátor
  • Vysokorychlostní kuličková ložiska
  • Vysoká akcelerace
  • Efektivní provoz pro delší jízdní čas

Elektronický regulátor BL-2S

Voděodolný* elektronický střídavý regulátor BL-2S se třemi jízdními režimy, podporou 2S LiPo akumulátorů a snadným ovládáním tlačítkem EZ-Set™. Regulátor je vybaven tréninkovým režimem, který omezuje plný plyn na úroveň 50%. Díky tomu se mohou začínající řidiči nebo děti postupně seznámit s vlastnostmi modelu a připravit se na plnou sílu auta. Tepelná ochrana, ochrana proti podvybití LiPo akumulárů, pozlacené konektory, jednoduché ovládání, intuitivní signalizace dvoubarevnou LED diodou a výkonný chladič, který lze doplnit o volitelný ventilátor (není obsahem balení).

Režimy regulátoru BL-2S

  • Sport: Výchozí režim, je možná jízda vpřed, brzdění a jízda vzad.
  • Race: Režim vhodný pro závodění. Je možná jízda vpřed a brzda; zpátečka není k dispozici.
  • Training: Režim vhodný pro děti nebo začínající jezdce. Je možná jízda vpřed s omezením výkonu na 50%, brzda a jízda vzad opět s omezením výkonu na 50%.

Přijímač TQ
Tří-kanálový přijímač Traxxas TQ 2.4 GHz, zajišťuje bezpečné řízení bez výpadků. Snadné spárování jedním tlačítkem. Indikace stavu pomocí LED diody.

RC souprava Traxxas TQ
Model je řízen dvoukanálovou proporcionální volantovou RC vysílačkou Traxxas TQ, pracující v pásmu 2.4 GHz - provoz bez rušení. Vysílač je napájen pouze 4 AA články.
Na vysílači je otočný knoflík, kterým se trimuje řízení (aby model jel rovně, pokud je volant ve středové pozici). Stav baterií ve vysílači je indikován LED diodou. Na vysílači lze nastavit reverz na kanálu plynu a řízení.

Záběh nového elektromotoru
Nový model s motorem, je třeba nejprve zaběhnout. Před začátkem používání stejnosměrného elektromotoru se jednoznačně doporučuje provést jeho záběh. Někteří výrobci jej vyžadují jako podmínku uznání případné reklamace motoru. Účelem záběhu je to, aby se rotující části dobře usadily, třecí plochy kontaktů zahladily, uhlíky zabrousily do správného tvaru. Proud vchází do motoru na komutátorové plošky pomocí tzv. uhlíků, které nemusí mít od výroby dokonale přizpůsobený tvar. Pokud se nový motor zatíží na maximum bez předchozího záběhu, může dojít k poškození komutátorové plochy nebo uhlíků z důvodu velkého "jiskření". Záběh umožní co nejdokonalejší usazení uhlíků na komutátor. Tak se uhlíky budou opotřebovávat méně a vydrží delší dobu provozu.

Postup záběhu elektromotoru:
-Pokud máte nový RC model auta, nebo lodě, ve kterém je již motor namontován, postupujte následovně. Položte model na podložku tak, aby se kola otáčela nad povrchem. Nechte běžet motor na co nejnižších otáčkách alespoň 20 – 30 minut. Následně můžete s modelem jezdit 20 – 30 minut nejprve nižší rychlostí a postupně rychlost zvyšovat. Na plný výkon jezděte s modelem až po uplynutí záběhové fáze.

-Pokud máte nový motor, který ještě není namontován do modelu, záběh můžete udělat tradičním osvědčeným způsobem ponořený ve vodě. Připojte motor k ESC regulátoru a spusťte jej za kabely svisle dolů do nádoby s čistou vodou. Roztočte motor na nízkých otáčkách a nechte jej běžet 10 - 15 minut. Potom můžete otáčky na několik minut zvýšit postupně až na maximum. nakonec motor vytáhněte z vody a nechte ho chvíli běžet, aby se voda z motoru vyfoukala ven. Zaběhnutý motor můžete namontovat do modelu a můžete hned jezdit na plný výkon. Nemusíte mít obavu z motoru ponořeného ve vodě. Bude fungovat normálně a voda jej bude během záběhu chladit. Navíc vyplaví ven částečky uhlíků při zabroušení (voda viditelně ztmavne).

Ochrana před přehřátím elektromotoru:
Jelikož je stator tvořen permanentními magnety, je dobré vědět, že tyto magnety postupně ztrácejí svou "sílu". Velký vliv však má také teplota. Každý elektromotor se při provozu zahřívá a může dosáhnout teploty i 60C (proto se po jízdě v žádném případě nesmí motor chytat holou rukou!). Pokud se však motor nechladí nebo chladí nedostatečně, případně se jezdí dlouhou dobu v maximálních otáčkách, může dojít k jeho přehřátí a tím oslabení magnetů. Motor pak i po vychladnutí již nedosáhne předchozího výkonu. Samozřejmě hrozí poškození i jiných částí motoru velkým teplem. Vhodné je proto měnit režim zátěže, případně raději jezdit se dvěma menšími akumulátory s přestávkou na výměnu a ochlazení, než s jedním velkokapacitním dlouhou dobu na plný výkon.

Výměna elektromotoru, tuning:
Rozhodnete-li se pro výměnu elektromotoru v tomto modelu, dbejte následujících doporučení.
Nový motor by měl být stejného typu (velikost), měl by mít stejný počet závitů a stejnou hodnotu napájecího napětí jako původní. Tak budete mít jistotu, že model bude mít zachovány původní jízdní vlastnosti.
Pokud plánujete tuningový motor, v první řadě si ověřte, zda původní ESC regulátor v modelu bude schopen pracovat s tuningovým motorem, aby nedošlo ke spálení ESC regulátoru nebo k nefunkčnosti systému ESC-motor. U tuningového motoru je obvykle nutné vyměnit i pastorek s jiným počtem zubů.

POZOR! Toto RC auto není hračka, ale je to více propracovaný, funkční model, který se chová velmi podobně jako skutečné auto. Vzhledem k jeho realistickým parametrům, pokud není správně sestaven a správně ovládán, může vám způsobit zranění nebo zranit diváka či poškodit majetek. Model je určen pro jízdu ve velké místnosti nebo venku na suchém povrchu. Jízda ve vodě, ve sněhu, v kalužích, blátě, písku, ve vysoké trávě bez patřičné voděodolné úpravy může způsobit poškození elektroniky modelu. Zakázána je jízda na veřejných komunikacích a jiných místech (např. parkoviště) s automobilovým provozem. Nejezděte v husté trávě, prohřejete nebo spálíte motor!
Tento model vyžaduje pravidelnou údržbu, jeho správným rozebráním dle servisního návodu neztratíte záruku.

Doplňkové parametry

Kategorie: Cestní a rallye auta - EXPERT
Záruka: 2 roky
? Měřítko: 1/10
? Provedení: RTR

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola